Malam tu Kamal menuntut janji. Aku suruh dia datang bilik aku masa semua orang dah tidur. Tapi yang merisaukan aku, dia tidur sebilik dengan Zamri. Zamri tu pulak jenis tidur lewat. Aku abaikan semua tu, kalau ada, ada la. Kalau takde pun takpe. Aku paling...

Setelah bace semua yg ditulis kt cni, jd aku nk brkongsi kisah hidupku..aku adalah seorang ank kampung dan agak biasa..cerita bermula pd tahun lepas..setelah lme tidak pulang ke kampung, aku pulang..aku mempunyai seorang adik lelaki yg berumur 18 tahun..aku dgn adikku ini terlalu akrab..sejak dari...

Pada setiap hujung minggu aku pastinya berada bersama-sama atukku kerana kedua-dua ibu bapaku pergi berurusniaga. Aku memang suka berada bersama atuk. Atuk aku baik orangnya. Dia tak pernah marah kalau aku buat salah. Kalau aku dimarah ibu, atuk selalu membela aku. Kadang-kadang ibu aku kena...

Setelah berjaya merasai pantat cikgu Salmah aku memberitahu kepada Kak Esah keesokkan harinya tapi belum apa-apa lagi dia dah mintak upah jadi mahu tak mahu aku kena main burit Kak Esah sekurang-kurangnya satu round. Lepas senggama, Kak Esah merancang untuk aku merasai pantat pengantin baru...

Diantara ramai sepupu (perempuan), aku paling minat kat sorang saja, nama    dia imah. Aku tak tau lah kalau dia pun suka kat aku sebab kadang kadang    bila kami jumpa dia suka duduk dekat aku dan sembang macam macam. Tu tak    kisahlah sebab tak penting. Yang...

Saya seorang pelajar yang berumur 15thn (tingkatan 3). Saya mempunyai seorang adik dan seorang abang.Ibubapa saya adalah seorang yang sering sibuk dengan tugas-tugasnya sebagai pekerja.mereka sering pulang kerumah pada lewat malam.Ketika mereka tiada saya dan adik saya sahaja dirumah. Abang saya bersekolah disekolah asrama. Hobi...

Aku disahkan mengandung anak ketiga.alhamdulillah..rezeki dari Allah.tapi tahulah..semenjak mengandung nafsu sek aku pasti akan menurun. Aku tak tahu kenapa semenjak mengandung anak ketiga ini aku suka sangat tengok cerita-cerita seram dan hantu. Seperti biasa bila nak beli VCD, aku pasti akan suruh suami aku beli...

Aku menikah dengan usia yangrelatif muda, yaitu 25 tahun dan istriku 22 tahun. Aku bersyukur bisa memperoleh istri yang cantik dan tubuh yang seksi dengan dada yang menantang dan pantat yg sekal, tapi bukan itu alasanku memilih dia tapi kebaikan dan ketaatannya dalam beribadah yang membuatku yakin dengan pilihanku. Karena menikah...

Kesah benar ini ingin aku ceritakan pada yang meminatinya,kisah ini terjadi pada awal tahun 1994 aku ialah saorang isteri yg sudah mempunyi dua orang anak usia ku baru 32tahun kejadian ni berlaku selama 3bulan berturut2 dia bekas teman lelakiku muncul kembali dalam hidupku. Dipendekan cerita satu...

Mak Esah dan keluarga cukup gembira kerana didatangi rombongan merisik anak daranya. Rombongan itu ingin menyunting sekuntum bunga yang sedang mekar di taman Mak Esah. Mazlina anak daranya yang berusia 19 tahun itu memang wajar berumah tangga. Justeru itu kedatangan rombongan merisik amat menggembirakan Mak...

Ketika aku terbangun tangan dan kakiku sudah terikat dengan borgol, aku terbaring di tempat tidur di hadapan aku ada seorang wanita yang tampak memegang gunting. dengan gunting tersebut ia menggunting pakaian membugili aku sampai tidak ada sehelai kain pun yang menutupi tubuhku. ia langsung menatapi...

Aku melihat jam di tangan ku. Masih awal lagi rupanya. Ada kira-kira setengah jam lagi sebelum waktu pejabat habis. Siang tadi kakak ipar ku menelefon meminta aku datang ke rumahnya selepas kelas. Aku tertanya-tanya juga kerana selalunya hanya abang saja yang menelefon bertanyakan sesuatu atau...

Nama ku mas berumur 38thn.aku mula mengenali Datuk D pada 2006 dlm satu perlawanan bowling antara daerah. selepas mengenali dia beberapa lama dan selepas brhubungan seks berdua,dia ada menyuarakan keinginannya utk bermain 3some.aku pn berkeinginan yg sama.kami dua2 kuat seks.walaupun dia sdh berusia 55thn tp...

Lesen utk curang tapi jumpa beruk melayu sy seorang cina umur 30an dan berkawin .perkara ini belaku 3 tahun yg lepas, sy telah kawin 10 thn yg lalu , akan tetapi aku tidak memdapat anak , maka hidup aku bagai kiamat dan mendapat penyakit murung...