Para netters sekalian, aku hendak sekali mengisahkan pengalaman hidup masa laluku kepada kamu semua, barangkali ada di antara kamu yang bisa mengobati perasaanku ini. Tetapi tolong tidak boleh terobsesi dengan ceritaku ini. Ceritaku ini bermula ketika di usiaku yang masih terbilang muda, 19 tahun, papaku...

Namaku Aji, aku bermukim disebuah kost-kostan yang tidak jauh dari tempatku kuliah melulu sebuah kamar dan lansung kamar mandi didalam.dimana cewek dan cowok diterima ngekost disini.karena yang bermukim rata2 semua pekerja shif kadang aku jarang berjumpa dengan mereka.ada 1 cewek yang kerjanya office hour bermukim...

Perkenalkan namaku ibu Heni disini aku bakal menceritakan cerita piluku yang diperkosa oleh anak kandungku sendiri, diusiaku yang kini 49 tahun, kami sekeluarga bermukim di bandung, aku memounyai 3 anak yang mana 1 laki laki dan 2 perempuan. Anak yang kesatu mempunyai nama Ervan, kedua Wina,...

Keluargaku telah terbilang bahagia sebab saya merasa telah cukup, karena sudah punya lokasi tinggal sendiri dan punya mobil walaupun masih kredit, anak telah punya sepasang, istri pun masih satu belum dua hehehe.keinginanku inginkan apalagi? Awalnya awalnya dari iseng iseng dan menjadi keterusan. Padahal istriku pun cantik...

Seha ornagnya kurus dan tinggi lampai bekerja di sebuah pusat pernigaan dan telah berkahwin dan punyai seorg cahaya mata yang comel berusia 1 tahun. Perkenalan aku dgn dia adalah secara tak sengaja bila mana aku terlanggar semasa kelam kabut beli barang keperluan aku.. sampai dia terduduk, aku jadi...

Kerana keletihan mereka tidur hingga ke pagi. Bila orang tua itu terjaga Maria tidur dengan membelakangi orang tua itu. Dalam keadaan itu punggungnya berada rapat di perut orang tua itu. Kalaupun tidak kerana itu, memang dia sentiasa terjaga dengan batang yang keras. Selalunya kerana ingin...

Malam tu Kamal menuntut janji. Aku suruh dia datang bilik aku masa semua orang dah tidur. Tapi yang merisaukan aku, dia tidur sebilik dengan Zamri. Zamri tu pulak jenis tidur lewat. Aku abaikan semua tu, kalau ada, ada la. Kalau takde pun takpe. Aku paling...

Setelah bace semua yg ditulis kt cni, jd aku nk brkongsi kisah hidupku..aku adalah seorang ank kampung dan agak biasa..cerita bermula pd tahun lepas..setelah lme tidak pulang ke kampung, aku pulang..aku mempunyai seorang adik lelaki yg berumur 18 tahun..aku dgn adikku ini terlalu akrab..sejak dari...

Pada setiap hujung minggu aku pastinya berada bersama-sama atukku kerana kedua-dua ibu bapaku pergi berurusniaga. Aku memang suka berada bersama atuk. Atuk aku baik orangnya. Dia tak pernah marah kalau aku buat salah. Kalau aku dimarah ibu, atuk selalu membela aku. Kadang-kadang ibu aku kena...

Setelah berjaya merasai pantat cikgu Salmah aku memberitahu kepada Kak Esah keesokkan harinya tapi belum apa-apa lagi dia dah mintak upah jadi mahu tak mahu aku kena main burit Kak Esah sekurang-kurangnya satu round. Lepas senggama, Kak Esah merancang untuk aku merasai pantat pengantin baru...

Diantara ramai sepupu (perempuan), aku paling minat kat sorang saja, nama    dia imah. Aku tak tau lah kalau dia pun suka kat aku sebab kadang kadang    bila kami jumpa dia suka duduk dekat aku dan sembang macam macam. Tu tak    kisahlah sebab tak penting. Yang...

Saya seorang pelajar yang berumur 15thn (tingkatan 3). Saya mempunyai seorang adik dan seorang abang.Ibubapa saya adalah seorang yang sering sibuk dengan tugas-tugasnya sebagai pekerja.mereka sering pulang kerumah pada lewat malam.Ketika mereka tiada saya dan adik saya sahaja dirumah. Abang saya bersekolah disekolah asrama. Hobi...

Aku disahkan mengandung anak ketiga.alhamdulillah..rezeki dari Allah.tapi tahulah..semenjak mengandung nafsu sek aku pasti akan menurun. Aku tak tahu kenapa semenjak mengandung anak ketiga ini aku suka sangat tengok cerita-cerita seram dan hantu. Seperti biasa bila nak beli VCD, aku pasti akan suruh suami aku beli...

Aku menikah dengan usia yangrelatif muda, yaitu 25 tahun dan istriku 22 tahun. Aku bersyukur bisa memperoleh istri yang cantik dan tubuh yang seksi dengan dada yang menantang dan pantat yg sekal, tapi bukan itu alasanku memilih dia tapi kebaikan dan ketaatannya dalam beribadah yang membuatku yakin dengan pilihanku. Karena menikah...